Blog

Aboneaza-te

Baga e-mail aci' !

Delivered by FeedBurner

Topuri & Statistici

Submit Your Site SmartNetBook.roverde_amar_blogspotPagina indexata de motorul de cautare Romanesc

SEO RomaniaDirector web Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau

TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director webSmarty Web Director

 Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau Pagini personale

Servere dedicateInscrie-te in TOP !

Director Web> Alternative Education Blogs - Blog Catalog Blog Directory

Humor Director Web

Titlu

duminică, 19 iulie 2009 - - 2 Comments

*Am pus titlu titlu pentru ca nu am gasit alt titlu.Ce sofisticat suna..*
Ieri nu prea am stat la comp, iar cand am stat am hotarat sa ma ocup putin si de forum: green-arena(fac si putin reclama ca nu strica), fiindca de mult nu am mai intrat pe acolo si nu am mai raspuns la topicuri.Apropo de forum, daca va pricepeti si sunteti interesati, un mesaj ceva si poate un moderator, administrator...cine stie.
Astazi: putina reclama blogului, putin pe forum, realizez niste link exhange-uri si daca voi gasi si voi avea timp, voi adauga si smileuri blogului fiindca de mult tot am spus asta.Nu or fi prea importante, dar e enervant sa citesti "doua puncte paranteza paranteza" in locul unor imagini mai reprezentative.
Ce-ar mai fi de spus ? Nu stiu ! ziceti voi fiindca nu stiu de ce pe la ultimele posturi media de commenturi a scazut drastic.Adica "nieeeeeeeeeeeeeuuuu...bufff !!!". Direct in cap si nu stiu de ce.Or fi de la posturi ? Nu mai sunt marele scriitor de alta data, geniul creator ? sau mi s-a urcat la cap rezultatul testului cu "blog-appealul" ?

This entry was posted on 02:43 and is filed under administrator pe forum , direct in cap , enervant sa citesti , forumuri , geniu creator , marele scriitor , moderatori , sofisticat , titlu , ziua de azi . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comentarii:

STAR spunea...

Lasa tu testele si alte porcarii facute de niste studenti care au scapat de sesiune si plictiseala e enorma. Ar trebui sa-ti concentrezi mai mult atentia asupra scrisului, sa publici articole rare si bune ... sau si dese si bune (mai rar asta), dar orisicat. Cand scrii nu te mai gandi la fusta vecinei, sau alte lucruri. Vei vedea ca va fi mult mai bine.

Kiss spunea...

Salut. Intra putin pe id blognimicinteresant ,scuze ca postez aici :)