Blog

Aboneaza-te

Baga e-mail aci' !

Delivered by FeedBurner

Topuri & Statistici

Submit Your Site SmartNetBook.roverde_amar_blogspotPagina indexata de motorul de cautare Romanesc

SEO RomaniaDirector web Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau

TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director webSmarty Web Director

 Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau Pagini personale

Servere dedicateInscrie-te in TOP !

Director Web> Alternative Education Blogs - Blog Catalog Blog Directory

Humor Director Web

I have a dog !!!

luni, 13 iulie 2009 - - 3 Comments

Oficial, am un caine :>
E tare tipu ! E aproape perfect .( Zic aproape pentru ca nimic nu e perfect). E destept si mercenar :)). Merge dupa cine ii da de mancare. Dupa cine ii da mai multa !! Si e tacut. O fi mut :. Nu prea il aud sa latre, dar e bun si asa.
Va intrebati probabil cum il cheama, asa cum m-au intrebat si cei care l-au vazut si carora le-am spus mereu ca nu are nume.Dar recent ma intreaba un copil mai micut "Cum il cheama pe catel ?" si ca de obicei raspund "N-are nume" ...dupa ce se gandeste putin: "N-are numeee !!! Cutzu cutzu cutzu...N-are numeee".
Radeti voi, radeti :)) dar asa o sa se numeasca. E original, nemaintalnit, nemaifolosit nemai-ce-vreti-voi...

This entry was posted on 11:14 and is filed under caini de rasa , intamplari cu caini , nothing is perfect , nume de caine , poze cu caini , totul despre caini . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 comentarii:

tzutzu spunea...

:)) Sa ai grija de el!

Si eu am o pisica si o cheama Pisa :D

Tzanc spunea...

Felicitari :) ...sa ai grija de el ,nu cum am eu de al meu (daca nu ar fi mama ar muri ) :))

Anddrey spunea...

@tzanc: :)) ai o mama cu suflet mare ...nu prea semeni cu ea /:)