Blog

Aboneaza-te

Baga e-mail aci' !

Delivered by FeedBurner

Topuri & Statistici

Submit Your Site SmartNetBook.roverde_amar_blogspotPagina indexata de motorul de cautare Romanesc

SEO RomaniaDirector web Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau

TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director webSmarty Web Director

 Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau Pagini personale

Servere dedicateInscrie-te in TOP !

Director Web> Alternative Education Blogs - Blog Catalog Blog Directory

Humor Director Web

Happy Birthday

joi, 9 iulie 2009 - - 7 Comments

Happy Birthday "Verde Amar" ! Astazi se implineste exact o luna de la primul meu post si pot spune ca imi place chestia asta cu blogul.Este o distractie, un mod de a-ti ocupa timpul si un mod de a cunoaste oameni noi.

Intr-o singura luna am cunoscut o multime de oameni, am citit sute de bloguri, mii de articole si am schimbat thema de 2 ori.Din cea veche, intr-una noua si apoi din nou in cea veche.M-am inscris in zeci de directoare web, topuri si seituri de promovare, mi-am facut o multime de conturi si mi-am umplut email-ul cu mesaje de la ei(cele mai multe din ele spam).Am scris vreo 20 si ceva de articole si am acumulat 100 si ceva de taguri prin care ma fac, pe zi ce trece, tot mai vizitat. Fac o mica paranteza, va puteti imagina cam ce cauta oamenii pe net de ajung pe blogul meu ? Ete raspunsul ! :"peter answer" - cam 30 de vizitatori in ultima saptamana. "tantari trec prin plasa" - nu stiu cine cauta asa ceva, dar a fost trimis direct pe blogul meu :)). "dexter" - articolul cu criminalul imi aduce si el vizitatori, chiar daca omul nostru il cauta pe dexter din desenele animate."verde amar" - de cand am facut blogul, acestea sunt cuvintele care mi-au adus cei mai multi vizitatori.Chiar nu imi imaginam cand am facut blogul ca exista asa de multi oameni care cauta cuvintele astea.Sa continuam ! Mi-am facut un tag cloud, pe care insa am hotarat sa il sterg fiindca nu era prea folositor, mi-am facut o pagina speciala pentru "link exchange" si am adaugat raiting pentru posturi.

Deci, in concluzie, sper ca peste o luna,doua, trei etc. sa scriu din nou pe blog si sa continui cu articole bune.(Sper sa adaug si smileuri cand voi avea timp).

This entry was posted on 06:42 and is filed under cautari google , happy birthday to you , o distractie , raiting pentru posturi , smileuri pentru blog , tag cloud , thema pentru blog . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

7 comentarii:

Lungu Alin spunea...

Multi inainte si succes cu blogul :)

Tzanc spunea...

Scuze ca am uitat sa te trec .Te-am trecut "*Verde-Amar" pentru ca ma citesti si am uitat atunci sa iti pun linkul . Sper sa apari prima in blogroll la mine .
A...da . Bafta la blogging ! ;)

Anddrey spunea...

@tzanc: nu-i nimic. Merci mult :D

STAR spunea...

Mult noroc si la mai mare ;)

MMR spunea...

Ti-as canta La multi ani, blog!da' nu am voce!

Unknown spunea...

Cat mai multe posturi, Bafta !!!

Anonim spunea...

cititi blog-ul intreg, destul de bine