Blog

Aboneaza-te

Baga e-mail aci' !

Delivered by FeedBurner

Topuri & Statistici

Submit Your Site SmartNetBook.roverde_amar_blogspotPagina indexata de motorul de cautare Romanesc

SEO RomaniaDirector web Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau

TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director webSmarty Web Director

 Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau Pagini personale

Servere dedicateInscrie-te in TOP !

Director Web> Alternative Education Blogs - Blog Catalog Blog Directory

Humor Director Web

Finlandeza ?

miercuri, 1 iulie 2009 - - 9 Comments


De cand m-am apucat de blogerit,de la primul comment pe care l-am lasat si pana la ultimul,la toate codurile de verificare pe care le-am scris, nu am putut sa nu ma intreb de ce este mereu scris "finlandeza" si nu "finalizeaza". Adica, asa mi se pare mai logic.Completezi, scrii pe acolo si apesi butonul "finalizeaza", nu "finlandeza". Daca se pricepe careva de ce este scris asa sa ma lamureasca si pe mine.

This entry was posted on 05:19 and is filed under blogerit , buton , codurile , completezi , finalizeaza , finlandeza , lamurire , lamuriri , verificare . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

9 comentarii:

Anonim spunea...

Poate cuvintele sunt din limba finlandeza?:-?

Danniel spunea...

Cine a tradus ori nu a tradus bine, ori a tastat gresit :)

Anonim spunea...

am observat si eu eroarea asta :)))

...`floare albastra..` spunea...

..___ e o greseala.;) o poate face oricine:))

Anddrey spunea...

@...`floare albastra..`: nici chiar asa ! din moment ce pe bloguri intra zilnic milioane de utilizatori, nu prea imi poti permite sa greseseti.Sau daca gresesti, macar sa se corecteze :D

...`floare albastra..` spunea...

Anddrey: pai sa o corecteze :D daca zici tu

MadaManu spunea...

Se mai intampla cu totii gresim :)

Bogdan Cîrstea spunea...

Pentru ca Google translate confunda cuvantul "Finnish" cu "Finish".
Bogdan.

queensoft spunea...

Aparea si la mine destul de des, acum mi se pare ca scrie cu totul si cu totul altceva!