Blog

Aboneaza-te

Baga e-mail aci' !

Delivered by FeedBurner

Topuri & Statistici

Submit Your Site SmartNetBook.roverde_amar_blogspotPagina indexata de motorul de cautare Romanesc

SEO RomaniaDirector web Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau

TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director webSmarty Web Director

 Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau Pagini personale

Servere dedicateInscrie-te in TOP !

Director Web> Alternative Education Blogs - Blog Catalog Blog Directory

Humor Director Web

"Ce-ai facut Dorele...! "

sâmbătă, 20 iunie 2009 - - 3 Comments

Ca in reclama de la Unirea.Am vrut si eu sa schimb thema la blog si am facut-o de oaie.Nu degeaba zic toti :"salveaza inainte sa schimbi thema...". Am salvat ! Dar nu si blogroll-ul si chestia cu topurile.
Pentru cei cu blogroll, daca observa ca nu sunt, sa imi zica si o sa ii trec imediat.Pana atunci caut prin mail dupa conturile de pe 100 de seituri pe care m-am inregistrat pentru a ma promova.

This entry was posted on 12:02 and is filed under blogroll , mail , promovare , reclama , seituri , topuri . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Ai mult de lucru:)

Anonim spunea...

vai :)) eu le-am salvat...Inainte s-o schimb..De acum stii ca sa nu mai faci...

Anddrey spunea...

da...acuma am salvat si am pus din nou thema veche, dar nu s-a mai pierdut nimic
m-am invatat minte :))