Blog

Aboneaza-te

Baga e-mail aci' !

Delivered by FeedBurner

Topuri & Statistici

Submit Your Site SmartNetBook.roverde_amar_blogspotPagina indexata de motorul de cautare Romanesc

SEO RomaniaDirector web Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau

TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director webSmarty Web Director

 Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau Pagini personale

Servere dedicateInscrie-te in TOP !

Director Web> Alternative Education Blogs - Blog Catalog Blog Directory

Humor Director Web

Mancare libaneza

marți, 9 august 2011 - -

Povesteam zilele trecute unui prieten cum am iesit intr-o seara in oras si lovit in plin de foame am hotara sa ma opresc la primul local si sa i-au prima portie de mancarea si radea de mine ca am nimerit intr-un restaurant libanez

Ei bine, dragul meu prieten care probabil citesti acum articolul, tin sa te atentionez ca nu am nimerit in singurul restaurant de acest gen din Bucuresti, recent afland si eu ca in minunatul nostru oras mai sunt nu doar 1, nu doar 2, nu doar 3.. ci o multime de restaurante libaneze .In plus, poti gasi chiar si cateva saituri de specialitate chiar si online in mult iubita noastra limba romana !

Si, revenind la poveste, ii povesteam prietenului meu ca impins de foame si de curiozitate am comandat ceea ce mi s-a parut mie mai interesant din meniu, si anume Tabuletul si mare ne-a fost surprinderea (atat mie atunci, cat si prietenului meu) cand am degustat minunata delicatesa. E de-a dreptul delicioasa. Nu am avut tangente pana acum cu aceasta mancare libaneza insa daca aveti vreodata ocazia sa incercati, nu ezitati ! Nu veti regreta, va spun cu mana pe inima !


This entry was posted on 07:48 and is filed under http://www.blogger.com/img/blank.gif . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. or trackback from your own site.