Blog

Aboneaza-te

Baga e-mail aci' !

Delivered by FeedBurner

Topuri & Statistici

Submit Your Site SmartNetBook.roverde_amar_blogspotPagina indexata de motorul de cautare Romanesc

SEO RomaniaDirector web Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau

TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director webSmarty Web Director

 Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau Pagini personale

Servere dedicateInscrie-te in TOP !

Director Web> Alternative Education Blogs - Blog Catalog Blog Directory

Humor Director Web

Leapsa

miercuri, 8 iulie 2009 - - 6 Comments

Prima mea leapsa. Am primit-o de la Roxy.

Asadar ! Detin aparatu din poza si nu prea stiu multe despre el asa ca, trebuie sa recunosc, am cautat pe net informatii.



Specificatii Motorola V3
Retele 2G
GSM 850 / GSM 900 / GSM 1800 / GSM 1900
Introdus in
2004
Caracteristici fizice
Dimensiune
98 x 53 x 13.9 mm
Greutate
95 g
Marime
176 x 220 pixeli
Altele
- Ecran extern CSTN (98 x 80 pixeli), 4096 culori- Carcasa de aluminiu
Sunet si alerte
Melodii
Melodii polifonice
Altele
- Tonuri de apel in format MP3 - Melodii, logouri si jocuri descarcabile- Port miniUSB- Agenda telefonica cu imagini- Handsfree incorporat
Capacitate de stocare si procesare
Optional
- 5.5 MB de memorie interna
Transfer de date
Transfer date
GPRS Clasa 10 (4+1/3+2 sloturi) 32-48 kbps
Bluetooth
Da, v1.2
Altele
- Camera digitala integrata VGA - Java MIDP 2.0- Bluetooth- Vizualizare filme MPEG4 - WAP- T9- Calculator- Convertor valutar
In asteptare
pana la 200 h
Convorbire
pana la 3 h

Ce imi place mie la el ?
-pot sa ascult muzica si juca solitaire in acelasi timp
-daca se descarca, se inchide destul de repede, adica nu face prea multa galagie
-il pot folosi pe post de stick
-are grafica destul de buna pentru jocuri
-face poze si inregistreaza atat cat am eu nevoie

Ce nu imi place ?
-nu are cartela care sa se incarce singura cu 2-3 $ saptamanal daca nu zilnic :))

Dau leapsa mai departe lui: Alexxutzu, Eusebiu, fiffyalbutz, pierdutipeterra,







This entry was posted on 07:09 and is filed under Bluetooth , Camera digitala integrata , cartela care se incarca singura , dolari $ , grafica buna , jocuri pe telefon , melodii polifonice , poze si inregistrari , stick , Vizualizare filme MPEG4 . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

6 comentarii:

MMR spunea...

ai noroc ca ai un telefon performant!
La cate am pierdut eu!
da am vrea noi faza cu cartela!

Anddrey spunea...

@mmr: big deal ! la ce mare fan al telefoanelor mobile sunt eu :))
@roxy: merci si ...merci :D

tzutzu spunea...

Felicitari pt prima ta leapsa!( eu inca nu am primit nici una:( )
Si eu sunt tot un posesor al unui motorola. (v360) :)

Anonim spunea...

pffff man eu nu mai fac lepse, ultima data am facut vreo 5 intr-o zi si de atunci am zis ca nu mai particip la intalniri d'astea de voodoo :D

Anonim spunea...

aia cu cartela ar fi o idee buna....m-as abona si eu sa mi se incarce automat :D

Anddrey spunea...

@tzutzu: daca vrei poti sa o faci pe asta
eu am scris doar cativa carora le-o trimit mai departe, dar daca cineva vrea sa o fac nu pot sa le interzic
@alexxutzu: trebuia sa faci si tu 2-3 :)), nici chiar pe toate odata.Vezi ca iti place mai mult, si o faci pe aia :P