Blog

Aboneaza-te

Baga e-mail aci' !

Delivered by FeedBurner

Topuri & Statistici

Submit Your Site SmartNetBook.roverde_amar_blogspotPagina indexata de motorul de cautare Romanesc

SEO RomaniaDirector web Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau

TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director webSmarty Web Director

 Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau Pagini personale

Servere dedicateInscrie-te in TOP !

Director Web> Alternative Education Blogs - Blog Catalog Blog Directory

Humor Director Web

Semn ?

luni, 22 iunie 2009 - - 8 Comments

Click pe poza pentru marire

Ma uitam pe statistici si vad ca numarul vizitelor din ultimele 7 zile este egal cu ...(tineti-va bine ! )
Six six six :
E semnul pentru sfarsitul blogului ? :

This entry was posted on 08:04 and is filed under 7 zile , ega , semne , sfarsitul , statistici , vizitatori , vizite . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

8 comentarii:

Anonim spunea...

moaa

Anddrey spunea...

:))

First L spunea...

Fii sobru... e doar o coincidenta. Am deja două cunoştinţe care au în nr de telefon 666 şi nu au păţit nimic niciodată.

Prostia asta cu 666 este doar o superstiţie care nu se bazează nici într-un fel pe cunoştinţe exacte biblice.

Deci scoate din cap asta cu sfârşitul blogului. Te rog eu frumos. Mai ales că ieri ai avut un moment de înălţare când ai reuşit să pui tag cloudul :P

o zi frumoasă!

Sebi spunea...

Pentru mine cifra 13 imi tine noroc, asa cum 666 sper sa-ti tina si tie.

Anonim spunea...

e grav ce sa zic....cred ca te cauta "cineva" :))

Anonim spunea...

666:>
si cica nu e cifra satanistilor,da' mi-e prea lene sa scriu ce ne-a explicat profu' de religie8-|

Anddrey spunea...

@sebi: cam ciudata cifra ca sa imi poarte noroc :D
@alexxutzu: mai bine sa nu ma caute :))
@anonim: asa se spune, dar nu stiu nici eu sigur :P

Anonim spunea...

Iti zic eu sigur ca nu e cifra satanistilor!